OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO URZĘDNICZE
OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO URZĘDNICZE
PRACOWNIKA DS. ROZLICZEŃ WODY I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
- Wymagania niezbędne:
- posiadane obywatelstwo polskie,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
- posiadanie wykształcenia minimum średnie ekonomiczne.
- Wymagania dodatkowe:
- staż pracy w księgowości lub na podobnym stanowisku,
- wykształcenie wyższe ekonomiczne,
- obsługa komputera, programy księgowe, podstawowa wiedza z zakresu rachunkowości i księgowania zdarzeń gospodarczych,
- znajomość ustawy o finansach publicznych oraz rachunkowości budżetowej,
ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków,
kodeks postępowania administracyjnego i cywilnego, ustawie o ochronie danych osobowych,
- dokładność, rzetelność i operatywność w wykonywaniu powierzonych zadań.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
W zakresie rozliczeń Wody:
1) Zawieranie umów na wodę i odprowadzanie ścieków z mieszkańcami Gminy,
wspólnotami, przedsiębiorstwami – obsługa klienta.
2) Prowadzenie bieżących rozliczeń z odbiorcami indywidualnymi Gminy.
3) Prowadzenie rozliczeń za wodę Wspólnot Mieszkaniowych.
4) Przygotowanie harmonogramów odczytów liczników wody dla Inkasentów.
5) Nadzorowanie pracy inkasentów w zakresie terminowości i prawidłowości
dokonywanych odczytów oraz przygotowania danych niezbędnych do zawarcia
umów i prowadzenia dostaw wody.
- Współpraca z Kierownikiem ds. technicznych w zakresie montażu, demontażu,
działania i legalizacji wodomierzy.
7) Księgowanie sprzedaży (nanoszenie na kartoteki odbiorców odczyty wodomierzy).
8) Terminowe wystawianie faktur.
9) Nanoszenie wpłat na indywidualne konta odbiorców, zakładanie kont
analitycznych.
10) Wystawianie upomnień i naliczanie odsetek za nieterminowe wpłaty należności.
12) Przygotowywanie dokumentów w sprawie o rozłożenie na raty, umorzenia z tytułu
zalegania z opłatami za wodę i ścieki.
13) Prowadzenie oraz przygotowanie dokumentów do sądu w sprawie zadłużenia
(ścisła współpraca z radcą prawnym przy sporządzaniu pozwu o zapłatę).
14) Sporządzanie rejestrów dłużników kwalifikujących się do odcięcia dostaw wody.
15) Uzgadnianie sald z odbiorcami – zakładami, przedsiębiorstwami.
16) Przygotowywanie sprawozdań do GUS i innych w zakresie pełnionych
obowiązków.
W zakresie realizacji prawa zamówień publicznych:
1) Współpraca z innymi komórkami i stanowiskami pracy przy przygotowywaniu i
realizacji zamówień publicznych.
- Opracowywanie dokumentacji przetargowej na zamówienia publiczne.
- Opiniowanie wniosków finansowych pod względem prawidłowości wyboru trybu udzielania zamówień publicznych.
- Opiniowanie faktur pod względem prawidłowości ich wydatkowania pod względem udzielania zamówień publicznych.
- Dokonywanie wyboru trybu udzielania zamówień publicznych.
- Prowadzenie działalności doradczej i szkoleniowej dla pracowników.
- Obsługa komputera i programu komputerowego na zajmowanym stanowisku.
- Przechowywanie i zabezpieczanie pieczątek, przechowywanie akt i dokumentów.
- Przestrzeganie tajemnicy służbowej.
- Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego związanych z
charakterem wykonywanej pracy i zgodnych z posiadanymi kwalifikacjami oraz
statutem zakładu pracy.
W zakresie obsługi sekretariatu:
- Koordynacja prac administracyjnych związanych ze sprawnym prowadzeniem
sekretariatu.
- Przygotowywanie prezentacji oraz innych materiałów na spotkania.
- Ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej (listów i faksów) w
dzienniku korespondencyjnym.
- Wymagane dokumenty:
- CV,
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy,
- dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymagań niezbędnych o których mowa w pkt. 1).
- Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach i spełnieniu wymagań preferowanych, o których mowa w pkt.2.
- oświadczenia kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Termin, miejsce i sposób składania dokumentów:
- termin składania dokumentów: 19.12.2022r. do godz. 10.00
- sposób składania dokumentów aplikacyjnych: osobiście, w zamkniętej kopercie oznaczonej napisem: „Nabór na stanowisko pracownika ds. rozliczeń wody i zamówień publicznych w Zakładzie Usług Komunalnych w Węglińcu”,
- miejsce: sekretariat Zakładu Usług Komunalnych w Węglińcu ul. Partyzantów 8.
- Dodatkowe informacje:
- wymieniony kandydat uzyska zatrudnienia na okres próbny wynoszący 3 miesiące,
- po nienagannym, w okresie próbnym, wykonywaniu zadań określonych w pkt. 3 ogłoszenia o naborze, przewiduje się zatrudnienie na czas nieokreślony,
- aplikacje złożone po terminie określonym w pkt. 5 nie będą rozpatrywane,
- lista kandydatów, którzy spełnili wymogi formalne, określone w pkt. 1 i 2, i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona na stronie www.zukwegliniec.pl
- kandydaci spełniający wymogi formalne będą powiadomienie telefonicznie o terminie postępowania sprawdzającego,
- kryteria oceny kandydatów zakwalifikowanych do drugiego etapu postępowania:
- test kwalifikacyjny zawierający pytania ze znajomości przepisów, o których mowa w pkt. 2.c i d ogłoszenia o naborze – (15 pytań – 30 pkt.);
- spełnienie wymagań dodatkowych: pkt. 2a ogłoszenia o naborze – 10pkt., pkt. 2b – 5pkt. (łącznie ze spełnienia wymagań dodatkowych – 15pkt.
- Rozmowa kwalifikacyjna – maksymalnie – 20 pkt.
- Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
Dyrektor Zakładu Usług Komunalnych w Węglińcu
Krzysztof Polewski