Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO URZĘDNICZE

OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO URZĘDNICZE

PRACOWNIKA DS. ROZLICZEŃ WODY I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

  1. Wymagania niezbędne:
  1. posiadane obywatelstwo polskie,
  2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
  4. posiadanie wykształcenia minimum średnie ekonomiczne.
  1. Wymagania dodatkowe:
  1. staż pracy w księgowości lub na podobnym stanowisku,
  2. wykształcenie wyższe ekonomiczne,
  3. obsługa komputera, programy księgowe, podstawowa wiedza z zakresu rachunkowości i księgowania zdarzeń gospodarczych,
  4. znajomość ustawy o finansach publicznych oraz rachunkowości budżetowej,

ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków,

kodeks postępowania administracyjnego i cywilnego, ustawie o ochronie danych osobowych,

  1. dokładność, rzetelność i operatywność w wykonywaniu powierzonych zadań.
  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

W zakresie rozliczeń Wody:

              1)  Zawieranie umów na wodę i odprowadzanie ścieków z mieszkańcami Gminy,

                 wspólnotami, przedsiębiorstwami – obsługa klienta.

            2)  Prowadzenie bieżących rozliczeń z odbiorcami indywidualnymi Gminy.

            3)  Prowadzenie rozliczeń za wodę Wspólnot Mieszkaniowych.

            4)  Przygotowanie harmonogramów odczytów liczników wody dla Inkasentów.

            5)  Nadzorowanie pracy inkasentów w zakresie terminowości i prawidłowości  

                dokonywanych odczytów oraz przygotowania danych niezbędnych do zawarcia

                 umów i  prowadzenia dostaw wody.

  1. Współpraca z Kierownikiem ds. technicznych w zakresie montażu, demontażu,

                 działania i legalizacji wodomierzy.

           7)   Księgowanie sprzedaży (nanoszenie na kartoteki odbiorców odczyty wodomierzy).

           8)   Terminowe wystawianie faktur.

           9)   Nanoszenie wpłat na indywidualne konta odbiorców, zakładanie kont        

                 analitycznych.

         10)   Wystawianie upomnień i naliczanie odsetek za nieterminowe wpłaty należności.

12)  Przygotowywanie dokumentów w sprawie o rozłożenie na raty, umorzenia z tytułu  

       zalegania z opłatami za wodę i ścieki.

13)  Prowadzenie oraz przygotowanie dokumentów do sądu w sprawie zadłużenia   

     (ścisła współpraca z  radcą prawnym przy sporządzaniu pozwu o zapłatę).

14)  Sporządzanie rejestrów dłużników kwalifikujących się do odcięcia dostaw wody.

15)  Uzgadnianie sald z odbiorcami – zakładami, przedsiębiorstwami.

         16)  Przygotowywanie sprawozdań do GUS i innych w zakresie pełnionych  

                obowiązków.

   W zakresie realizacji prawa zamówień publicznych:

  1)   Współpraca z innymi komórkami i stanowiskami pracy przy przygotowywaniu i 

         realizacji zamówień publicznych.

  1. Opracowywanie dokumentacji przetargowej na zamówienia publiczne.
  2. Opiniowanie wniosków finansowych pod względem prawidłowości wyboru trybu udzielania zamówień publicznych.
  3. Opiniowanie faktur pod względem prawidłowości ich wydatkowania pod względem udzielania zamówień publicznych.
  4. Dokonywanie wyboru trybu udzielania zamówień publicznych.
  5. Prowadzenie działalności doradczej i szkoleniowej dla pracowników.
  6. Obsługa komputera i programu komputerowego na zajmowanym stanowisku.
  7. Przechowywanie i zabezpieczanie pieczątek, przechowywanie akt i dokumentów.
  8.  Przestrzeganie tajemnicy służbowej.
  9.  Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego związanych z

        charakterem wykonywanej pracy i zgodnych z posiadanymi kwalifikacjami oraz  

        statutem zakładu pracy.

      W zakresie obsługi sekretariatu: 

  1. Koordynacja prac administracyjnych związanych ze sprawnym prowadzeniem

             sekretariatu.

  1. Przygotowywanie prezentacji oraz innych materiałów na spotkania.
  2. Ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej (listów i faksów) w

       dzienniku korespondencyjnym.

  1. Wymagane dokumenty:
  1. CV,
  2. list motywacyjny,
  3. kwestionariusz osobowy,
  4. dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymagań niezbędnych o których mowa w pkt. 1).
  5. Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach i spełnieniu wymagań preferowanych, o których mowa w pkt.2.
  6. oświadczenia kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z  2018 r., poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
  1. Termin, miejsce i sposób składania dokumentów:
  1. termin składania dokumentów: 19.12.2022r. do godz. 10.00
  2. sposób składania dokumentów aplikacyjnych: osobiście, w zamkniętej kopercie oznaczonej napisem: „Nabór na stanowisko pracownika ds. rozliczeń wody i zamówień publicznych w Zakładzie Usług Komunalnych w Węglińcu”,
  3. miejsce: sekretariat Zakładu Usług Komunalnych w Węglińcu ul. Partyzantów 8.
  1. Dodatkowe informacje:
  1. wymieniony kandydat uzyska zatrudnienia na okres próbny wynoszący 3 miesiące,
  2. po nienagannym, w okresie próbnym, wykonywaniu zadań określonych w pkt. 3 ogłoszenia o naborze, przewiduje się zatrudnienie na czas nieokreślony,
  3. aplikacje złożone po terminie określonym w pkt. 5 nie będą rozpatrywane,
  4. lista kandydatów, którzy spełnili wymogi formalne, określone w pkt. 1 i 2, i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona na stronie www.zukwegliniec.pl
  5. kandydaci spełniający wymogi formalne będą powiadomienie telefonicznie o terminie postępowania sprawdzającego,
  6. kryteria oceny kandydatów zakwalifikowanych do drugiego etapu postępowania:
  1. test kwalifikacyjny zawierający pytania ze znajomości przepisów, o których mowa w pkt. 2.c i d ogłoszenia o naborze – (15 pytań – 30 pkt.);
  2. spełnienie wymagań dodatkowych: pkt. 2a ogłoszenia o naborze – 10pkt., pkt. 2b – 5pkt. (łącznie ze spełnienia wymagań dodatkowych – 15pkt. 
  3. Rozmowa kwalifikacyjna – maksymalnie – 20 pkt.
  1. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.

 

Dyrektor Zakładu Usług Komunalnych w Węglińcu

Krzysztof Polewski

 

Informacje

Wysokość cen za wodę i ścieki

w Gminie Węgliniec

od 22 czerwca 2024r.

Odbiorcy Indywidualni

1m3 wody-7,37 zł brutto

Odbiorcy publiczni

Ruszów

1m3 wody-10,39 zł brutto

dla pozostałych miejscowości Gminy Węgliniec

1m3 wody-8,08 zł brutto

Odbiorcy Indywidualni i publiczni

dla miejscowości Węgliniec i Ruszów

1m3 ścieków-12,07 zł brutto

dla miejscowości Zielonka

1m3 ścieków - 6,45 zł brutto

Zakład Usług Komunalnych w Węglińcu

ul. Partyzantów 8

NIP: 615-10-06-481

Regon: 230291143

e-mail: zwik@post.pl

 

Obsługa interesanta:

Węgliniec ul. Partyzantów 8

 

POGOTOWIE WOD-KAN

600 889 267

 

Biuro administracja:

tel: 75 77 12 117

fax:75 77 12 852

oczyszczalnia ścieków: 553 512 824

 

 Nr konta: 11 8382 0001 2618 1826 2000 0010

Bank Spółdzielczy w Pieńsku o. Węgliniec

Zegar