ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY - Zakup i dostawa materiałów do realizacji zadania „Wymiany sieci wodociągowej ul. Sikorskiego w Węglińcu”.
Węgliniec dnia 06.10.2020r.
ZUK/16-4.8.Wzp/10/2020
DYREKTOR ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH
z siedzibą w WĘGLIŃCU przy ul. Partyzantów 8
TEL. 075-7712117 e-mail zwik@post.pl
(tel, fax, e- mail)
Na podstawie art. 4, pkt. 8 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych
ZAPRASZA
Do złożenia oferty na zadanie pn. :
Zakup i dostawa materiałów do realizacji zadania
„Wymiany sieci wodociągowej ul. Sikorskiego w Węglińcu”.
- Opis sposobu przygotowania oferty;
1. Ofertę należy sporządzić na formularzu załączonym do niniejszego zaproszenia.
2. Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego na piśmie. Istnieje możliwość przekazania oferty faksem na nr 757712117 lub pocztą elektroniczną na adres zwik@post.pl
3. Ceny podane w ofercie mają być wyrażone liczbowo i słownie,
4. Oferta ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką
5. Oferta ma obejmować całość zamówienia.
- Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Zakup i dostawa materiałów do realizacji zadania
„Wymiany sieci wodociągowej ul. Sikorskiego w Węglińcu”.
Zgodnie z opisem:
1. Rura PE100 SDR17-sztanga 12m DN160 -828 mb
2. Rura PE100 SDR17-sztanga 12m DN90 -72 mb
3. Rura PE100 SDR17 DN32 -100 mb
4. Taśma lokalizacyjna z wkładką -1000mb
5. Mufa elektrooporowa DN 160 -65szt. +18+ 6
6. Hydrant naziemny DN80 z podwójnym zamknięciem -6szt. (np. Jafar, AVK, Hawle)
7. Hydrant podziemny DN80 -3szt. (np. Jafar, AVK, Hawle)
8. Tabliczki orientacyjne H. -9szt.
9. Tabliczki orientacyjne Z. -52szt.
10. kolano dwukołnierzowe -stopowe DN80 -9szt.
11. Króciec dwukołnierzowy DN80 L-50cm -9szt.
12. Zasuwa żeliwna kołnierzowa DN80 -9szt. (np. Jafar, AVK, Hawle)
13. Tuleja kołnierzowa PE100 DN90, SDR17 -9szt.
14. Kołnierz stalowy DN 90 do tulei kołnierz. -9szt
15.Trójnik redukcyjny PE DN160/90 -9szt.
16. Uszczelka gumowa do wody DN80 płaska -45szt.
17. Mufa elektrooporowa DN 90 -18szt.
18. Nawiertka elektrooporowa siodłowa DN160/32 z opaską -42szt.
19. Nawiertka elektrooporowa siodłowa DN160/63 z opaską -1szt
20. Obudowa teleskopowa -52szt.
21. Skrzynka do zasuw tworzywowa duża -9szt.
22. Skrzynka do zasuw tworzywowa mała -43szt.
23. Krążek żelbetonowy pod skrzynki uliczne -52szt.
24. Złącze PE 32/GZ 5/4" -42szt.
25. Złącze PE 63/ GZ 2" -1szt.
26. Łącznik R-R PE DN 160/Stal DN150 -2szt. (np. Jafar, AVK, Hawle)
27.Trójnik redukcyjny PE DN160/110 -2szt.
28. Zasuwa żeliwna kołnierzowa DN160 -2szt. (np. Jafar, AVK, Hawle)
29. Tuleja kołnierzowa PE100 DN160, SDR17 -4szt.
30. Kołnierz stalowy DN 160 do tulei kołnierz. -4szt
31. Uszczelka gumowa do wody DN160 płaska -4szt.
32. Zasuwa żeliwna kołnierzowa DN100 -2szt. (np. Jafar, AVK, Hawle)
33. Tuleja kołnierzowa PE100 DN110, SDR17 -4szt.
34. Kołnierz stalowy DN 110 do tulei kołnierz. -4szt
35. Uszczelka gumowa do wody DN100 płaska -4szt.
36. Mufa elektrooporowa DN 110 -2szt.
37. Łącznik R-K DN 100 /stal DN100 -2szt. (np. Jafar, AVK, Hawle)
38. Obudowa teleskopowa -4szt.
39. Skrzynka do zasuw tworzywowa duża -4szt.
40. Krążek żelbetonowy pod skrzynki uliczne -4szt.
42.Trójnik redukcyjny PE DN160/110 -3szt.
43. Zasuwa żeliwna kołnierzowa DN160 -2szt. (np. Jafar, AVK, Hawle)
44. Tuleja kołnierzowa PE100 DN160, SDR17 -4szt.
45. Kołnierz stalowy DN 160 do tulei kołnierz. -4szt
46. Uszczelka gumowa do wody DN160 płaska -4szt.
47. Zasuwa żeliwna kołnierzowa DN100 -3szt. (np. Jafar, AVK, Hawle)
48. Tuleja kołnierzowa PE100 DN110, SDR17 -6szt.
49. Kołnierz stalowy DN 110 do tulei kołnierz. -6szt
50. Uszczelka gumowa do wody DN100 płaska -6szt.
51. Mufa elektrooporowa DN 110 -6szt.
52. Łącznik R-K DN 100 /stal DN100 -2szt. (np. Jafar, AVK, Hawle)
53. Obudowa teleskopowa -5szt.
54. Skrzynka do zasuw tworzywowa duża -5szt.
55. Krążek żelbetonowy pod skrzynki uliczne -5szt.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Zamawiający będzie zamawiał materiały partiami przy czym kwota jednorazowego zamówienia będzie nie mniejsza niż 10 000,zł netto.
3. Oferta powinna zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia wraz z kosztami transportu do siedziby Zamawiającego.
4. Zamówione materiały powinny posiadać atesty i certyfikaty dopuszczające do stosowania w Polsce oraz potwierdzające spełnienie warunków dopuszczających materiał do realizacji przyłączy wodnych.
5. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia przedmiotu zamówienia w ilości do 20% wartości zamówienia brutto.
7. Wobec dostarczonych materiałów obowiązują terminy gwarancji określone przez producenta.
8.Zamawiający zastrzega możliwość zwrotu części niewykorzystanych materiałów lub ich zamianę na inne w trakcie realizacji zamówienia (zwrotowi podlegają materiały w stanie magazynowym)
9. Miejscem dostawy towaru jest siedziba Zamawiającego tj. Węgliniec ul. Partyzantów 8.
10. Termin płatności faktur 30 dni od daty odbioru towaru od Oferenta.
11. Przed rozstrzygnięciem oferty Zamawiający może zażądać dostarczenia atestów o których mowa w pkt. 4.
III. Wymagany czas/termin realizacji usługi:
W terminie od 12.10.2020r. do 30.06.2021r.
IV. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
100% cena.
V. Oferta ma zawierać:
- Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do zaproszenia ofertowego.
- Zestawienie w formie tabelarycznej cen jednostkowych i wartości ogólnej poszczególnych materiałów netto i brutto z wskazaniem producenta poszczególnych materiałów.
VI. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:
1. Cena podana w ofercie powinna być ceną brutto.
VII. Miejsce i termin złożenia oferty:
1. Ofertę należy złożyć w biurze Zamawiającego tj: Węgliniec ul. Sikorskiego 40 I piętro, w terminie do dnia
12.10.2020r, do godz. 14.00.
2. Oferta otrzymana przez zamawiającego po terminie podanym w pkt. 7.1. nie będzie rozpatrywana.
3. Oferent może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu jej składania.
VIII. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
Krzysztof Polewski tel. 600 311 181, Bogdan Tusiński 606 764 953,
Dyrektor Zakłdu Usług Komunalnych w Węglińcu
Krzysztof Polewski
Załączniki:
- Formularz oferty