Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

Zakład Usług Komunalnych w Węglińcu

ul. Partyzantów 8, 59-940 Węgliniec

Przejdź do treści

ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA DO POSTĘPOWANIA: Zakup samochodu wielozadaniowego na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych w Węglińcu.

Odpowiedzi na zapytania do postępowania nr ZUK/15/4.8./WZp/12/2019 z dnia 02.12.2019r. na

"Zakup samochodu wielozadaniowego na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych w Węglińcu".

Pytanie 1. : Czy Zamawiający dopuści montaż haka holowniczego przez Autoryzowany przez producenta serwis Wykonawcy? Oferent posiada pojazd spełniający wymagania Zamawiającego bez haka, Oferent chciał jednocześnie poinformować że hak montowany na serwisie nie jest gorszych parametrów niż fabryczny?

Odpowiedź: Tak Zamawiający dopuści montaż haka przez autoryzowanego przez producenta serwis Wykonawcy.

Pytanie 2: Czy Zamawiający dopuści pojazd z gwarancją na podzespoły mechaniczne/elektryczne/elektroniczne i perforację blachy na okres 24 miesięcy?

Odpowiedź: Nie zamawiający wymaga gwarancji zgodnie z ogłoszonym postępowanie na okres 5 lat.

Pytanie 3: Czy Zamawiający się zgodni na wykreślenie zapisu w § 3 punkt 7. „… (tzn. przyjmie samochód do serwisu, dokona niezbędnej diagnostyki i napraw w dniu zgłoszenia przez Zamawiającego)…”, zgodnie z treścią Wykonawca ma obwiązek w dniu zgłoszenia usunąć każdą usterkę, co jest nie możliwe  w określonych warunkach. W zapisie nie ma informacji precyzującej jak ma być dokonywana naprawa/wymiana wadliwego elementu, zgodnie z zapisem kierowca może przyjechać na serwis, dokonać zgłoszenia o 21:50, gdzie serwis pracuje do 22:00 i może wymagać naprawy w tym samym dniu lub naliczenia kar, za brak usunięcia usterki, gdyż Zamawiający może uznać że naprawa nie wymaga uzgodnienia z Wykonawcą dłuższego czasu naprawy.
Oferent prosi o usunięcie zapisu w nawiasach i zaświadcza że Zamawiający zostanie potraktowany priorytetowo.

Odpowiedź: Zamawiający przychyla się do pytania i formułuje § 3 punkt 7 w sposób następujący:

7. Awarie i usterki powstałe w czasie obowiązywania gwarancji Wykonawca zobowiązuje się usunąć priorytetowo (tzn. przyjmie samochód do serwisu, dokona niezbędnej diagnostyki w dniu zgłoszenia przez Zamawiającego, oraz uzgodni z Zamawiającym niezwłoczny termin usunięcia awarii usterki nie dłuższy niż 7 dni. W szczególnych udokumentowanych przypadkach Zamawiający dopuszcza po uzgodnieniu dłuższy termin naprawy usterki nie dłuższy niż 21 dni. 

Pytanie 4: Czy Zamawiający zmieni zapis § 3 punkt 7. dotyczący termin usunięcia awarii gwarancyjne w terminie 7 dni? Czy Zamawiający dopuści termin 21 dni, niektóre podzespoły pojazdu wymagają ponownego wyprodukowania, gdzie czas oczekiwania na taki element może być nie mniejszy niż 14 dni.

Odpowiedź: Odpowiedź zgodna z pyt nr. 3

Pytanie 5: Czy Zamawiający wykreśli zapis dotyczący § 4 punkt 1.? W obecnej formie jest on nie do przyjęcia dla Oferenta, zgodnie z zapisami Zamawiający może wymagać wymiany pojazdu w każdym przypadku jeśli jeden element pojazdu będzie wymagał drugiej wymiany. Nawet najbardziej błahy typu kratka nawiewu. Dodatkowo termin podstawienia pojazdu wolnego od wad również jest niewykonalny do realizacji. Czas oczekiwania na nowy pojazd w takiej samej konfiguracji  to minimum 75 dni.

Odpowiedź: Zamawiający podtrzymuje zapis dotyczący § 4 punkt 1 przychyla się do wniosku i wydłuża termin dostarczenia pojazdu wolnego od wad do 75 dni od daty zgłoszenia takiego żądania.

Pytanie 6: Czy Zamawiający wykreśli zapis § 5 punkt 1. Podpunkt c).

Odpowiedź: Zamawiający podtrzymuje zapis § 5 punkt 1. podpunkt c. Jednocześnie informuję, że w interesie Zamawiającego jest otrzymanie i odebranie pojazdu wyłonionego w drodze postępowania w roku 2019r.

Pytanie 7: Czy Zamawiający zmieni zapis dotyczący kar umownych, wszędzie gdzie jest stawka 0,5%, na 0,05% za każdy dzień opóźnienia?

Odpowiedź: W związku z wydłużeniem terminów zgodnie z pytaniami wcześniejszymi Zamawiający pozostawia kary umowne na poziomie 0,5%.

Pytanie 8: Czy zamawiający dopuszcza zmianę w projekcie umowy  :

  1. Dotyczy to paragrafu 3 umowy punkt 7.

Proszę o wykreślenie zapisu „ a w uzgodnionych z Zamawiającym przypadkach nie później niż w terminie 7 dni od zgłodzenia.”

Jako wykonawca nie jesteśmy w stanie naprawić pojazdy jeżeli wystąpi problem z dostępnością części. Zgadzamy się z tym że usterki naprawiamy priorytetowo. Ale ze względu na to że wykonawca świadczy usługi gwaranta czyli _______________________________ nie możemy poświadczyć tak krótkiego czasu naprawy.

Odpowiedź: Zgodnie z odpowiedzią na pytanie nr 3.

Pytanie 9: Dotyczy paragrafu 6 umowy. Proszę o wykreślenie punktu b) .

Jako wykonawca świadczący usługi gwaranta czyli ___________________________ jesteśmy zależni od potwierdzenia obsługi gwarancyjnej i nie możemy przyjąć za to kar umowny. Wszystkie usługi wynikające z napraw gwarancyjnych są uzgadniane przez gwaranta i wykonawcy oraz przekazane do wiadomości zamawiającego. Samochód wyszczególniony w ofercie jest pojazdem szczególnym tzn. jest to wywrotka.

Odpowiedź: Zamawiający podtrzymuje zapisy określone w § 6 punkt 1b umowy.

Dyrektor Zakładu Usług Komunalnych w Węglińcu.

mgr inż. Krzysztof Polewski

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Informacje

Liczba wyświetleń: 332
Utworzono dnia: 06.12.2019
Dokument wprowadził:
Krzysztof Polewski
Dokument opublikował:
Krzysztof Polewski
Dokument wytworzył:
Krzysztof Polewski
Wytworzono:
06.12.2019
Podmiot udostępniający informację:
Zakład usług Komunalnych w Węglińcu

Historia publikacji

  • 06.12.2019 11:14, Administrator
    Edycja dokumentu: ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA DO POSTĘPOWANIA: Zakup samochodu wielozadaniowego na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych w Węglińcu.
  • 06.12.2019 11:12, Administrator
    Edycja dokumentu: ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA DO POSTĘPOWANIA: Zakuo samochodu wielozadaniowego na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych w Węglińcu.
  • 06.12.2019 11:12, Administrator
    Dodanie dokumentu: ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA DO POSTĘPOWANIA: Zakuo samochodu wielozadaniowego na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych w Węglińcu.